ZÁKAZNÍCI NEJSOU DAV
Navíc každý účastník získá automaticky měsíc telefonických a emailových konzultací na podoporu zavádění změn.
KDY: 17. května 2016, od 15 do 18 hod
KDE: Praha, Turnovská 8, Libeň (kousek od zastávky Palmovka)
Cena: 550 Kč za jednoho účastníka
Jsme zasažení ekonomickými a sociálně kulturními změnami. Což nás otupuje a méně akceptujeme nové dodavatele a více věříme těm, kteří o nás slušně pečují.
Přesto firmy investují většinu peněz, energie a osobního nasazení do hledání nových zákazníků a velmi málo věnují obchodu, postaveném na péči o ty stávající.
Mnoho firem se dodnes nevyhrabalo z "primitivního, manufakturního" obchodu typu "prodám a po mě potopa".
- výsledky osobnostního testu - jaký je váš praktický postoj k poskytování péče
- doporučení, které věci změnit, na základě výsledků testu
- praktické khow a pohled ostatních účastníků na jeho využití v praxi
- celkový přehled, jak je možné nahlížet na péči o zákazníky i z jiných úhlů pohledů
Workshop vede Bc. Milan Nerud
Bc. Milan Nerud, Masarova 5, 628 00 Brno, IČ: 72502983, tel.: 777 851 524>