Pořádáme celoroční projekt

WORKSHOP

ZÁKAZNÍCI NEJSOU DAV

Kdo si to myslí, nikdy nevytvoří se zákazníky vztah a je odsouzen k neustálému hledání jednorázových obchodů. A to je stále těžší a těžší. A hlavně neefektivní.


Jsme zasažení ekonomickými a sociálně kulturními změnami. Což nás otupuje a méně akceptujeme nové dodavatele a více věříme těm, kteří o nás slušně pečují. Přesto firmy investují většinu peněz, energie a osobního nasazení do hledání nových zákazníků a velmi málo věnují obchodu, postaveném na péči o ty stávající. Mnoho firem se dodnes nevyhrabalo z "primitivního, manufakturního" obchodu typu "prodám a po mě potopa".


Účastí na workshopu získáte:
- výsledky osobnostního testu - jaký je váš praktický postoj k poskytování péče
- doporučení, které věci změnit, na základě výsledků testu
- praktické khow a pohled ostatních účastníků na jeho využití v praxi
- celkový přehled, jak je možné nahlížet na péči o zákazníky i z jiných úhlů pohledů

Navíc každý účastník získá automaticky měsíc telefonických a emailových konzultací na podoporu zavádění změn.


KDY:  17. května 2016, od 15 do 18 hod

KDE: Praha, Turnovská 8, Libeň (kousek od zastávky Palmovka)

Cena:  550 Kč za jednoho účastníka


Workshop vede Bc. Milan Nerud

Přihlášení

Formulář byl odeslán, děkujeme.